Friday, April 18, 2014

Kenapa Budak Benjo??

Assalamualaikum w.b.t

Salam perkenalan kepada anda semua..Hai..Hajiememashite..
Sekarang ni dah malam..Konbanwa!!Hehe
Ini adalah post pertama aku.Sebenarnye termasuk yang ni da tiga kali aku buat blog.
aip2,bukan tamak blog tapi terlupa password blog..hehe
And kali ni aku nak buat blog yang akan aku gunakan pada masa2 akan datang.
hehe harapnye lah otak ni xberkarat sebab terlalu banyak sangat makan maggie..cepat lupa!!
oke,firstly korang (kalau la lebih sorang yang baca) mesti curious kan kenapa aku buat nama aku
BUDAK BENJO..?
'bajetnye budak ni..Sedap2 da parents bagi nama,asal tak nak guna!!?' Haha 
oke lah,disebabkan korang tanye (Kalau ada) kenapa aku guna nama ni adalah sebab......

1...! Aku suka nama aku yang sebenar tapi kalau rasa nak hebat,mestilah kena ada nama Glamor kn..??Hehe sama gak dengan korang..Mesti korang pon ada nama Glamor gak..So kite ni manusia (harap xde kucing yang baca) takkan lari dari berasa ingin Glamor..alahh tipulah tak de sikit pon kan..Nak dapat no1 dalam kelas pon kekadang sebab nak nama Glamor.. kan..? haha
2....! Aku buat nama ni sebab ak ada sorang kawan ni..Dia pernah janji dengan aku nak bagi roti benjo..ak pnyelah tunggu dalam 2 tahun je kowt,tapi xdapat2 pon..Beliau kata nak belanja tapi satu pon tak dak!!so bagi memperingati peristiwa bersejarah (laa sangatt) ak nak buat nama ak
BUDAK BENJO
kalaulah dia baca,kan best..Kita kasik dia makan cili sikit..hehe

3....! okelah,jujur..korang mesti perasan blog ak ni lebih kepada biru kan?Apa??sebab aku minat biru?no no no..xde maknanye lahai nak minat biru..aku minat kuning!!hehe same dengan korang!!??Sep sikit..

Hehe..eh eh..excuse me..perempuan je dibenarkan sep2 ni..Laki tak leh..Haram..huhu
Oke lah..ak pilih kaler biru sebab budak yang janji ak nak bagi benjo tu,dia rumah sukan warna BIRU!!hehe n thats why la..Nak bagi penghargaan kat dia sikit..huhu

Ok, 4.....!! lastly sekali.........ak ske budak yang nak bagi ak benjo 2 .. (cakap laju2)  >.< *blushing..haha oke da stop..2 je sebabnye..hehe

Mesti korang penat kan baca apa yang ak merepek ni..
'tak masuk ujian pon' 'alaa benda xpenting pon nak tulis'..haha ak tak kisah orang nak komen apa sebab korang xkenal ak n ak xkenal korg..so anggaplah korang hanya kenal ak sebagai pelakon je..
sebab pelakon tu xkenal korang n korang pon xkenal yang sebenar benarnye pasal diorang..Pelakon ni kerjanya adalah berlakon..Bukannye realiti pon hidup diorang tu..Bukan ak nak kutuk perlakon..NO!!tidak sama sekali..ak ni tak suka kritik or kutuk2 orang ni..tapi ak juz nak cakap yang sebenarnye hidup kita ni penuh dengan watak n perwatakan.
pelakon utama n sampingan..berlakon n dilakonkan..macam pemainan game je..boleh pilih nak jadi apa lepas ni n seterusnya..Ak ni pon bukannye macam ni perangai ak (suka buat ayat merepek)..tapi sebab ak nak tulis apa yang ad dalam otak ak ni..orang cakap kalau ikut tulis xpakai otak,dia tulis pakai lutut hati..so hati2 lah ea..haha oke da mule merepek balik..okelah..samapai disini sahaja perkenalan kita..

Saya amat berterima kasih kepada sesiapa yang membaca sampah blog ni sampai habis..hehe thanks..kalau nak saya baca blog awak,saya tak kisah..psstt saya ni suke membaca tau >.< hehe #puji diri sendiri #plizz la..
haha
oke bai..Assalamualaikum w.b.t

No comments:

Post a Comment